مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 08:502020-01-06اقتصادي

املش از شهرستان های تولیدکننده عسل با کیفیت گیلان


مدیرجهاد کشاورزی شهرستان املش گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و برخورداری از گل و گیاهان مطلوب، این شهرستان یکی از تولیدکنندگان عسل باکیفیت و خوش طعم گیلان است.

- ایسنا/گیلان مدیرجهاد کشاورزی شهرستان املش گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و برخورداری از گل و گیاهان مطلوب، این شهرستان یکی از تولیدکنندگان عسل باکیفیت و خوش طعم گیلان است.

مهدی صفری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شهرستان املش از قطب های تولیدکننده عسل است، گفت: سالانه بیش از 96 تن عسل و فرآورده های جانبی در این شهرستان تولید و روانه بازارهای مصرف می کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان املش به دلیل موقیعت جغرافیای مناسبی که دارد و گل وگیاهانی نظیر آویشن و گل گاوزبان درآن پرورش می یابند، افزود: این دلیل موجب می شود که کیفیت عسل این شهرستان بسیار مطلوب باشد.

صفری ادامه داد: براساس نتایج سرشماری زنبورستان ها در سال 98، شهرستان املش دارای 243 زنبوردار ، 8869 فروند کندوی زنبورعسل است.

وی تصریح کرد: زنبورداری در کنار کشاورزی موجب می شود که وضعیت خانوارهای اقتصادی روستاییان بهبود یابد.

مدیر جهاد کشاورزی املش خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا تولید عسل و اشتغال جوانان این شهرستان را به زنبورداری افزایش دهیم و برای تحقق این امر متقاضیان برای اخذ تسهیلات به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املش از شهرستان های تولیدکننده عسل با کیفیت گیلان

املش از شهرستان های تولیدکننده عسل با کیفیت گیلان